Mobil şantiye yönetimi, projelerinizi akıllı telefon ya da tabletinizle yönetmenize ve izlemenize olanak tanıyan güvenli bir araçtır.
O-MEGA’ nın mobil şantiye yönetimi yazılımı, saha ve ofis ekiplerini birbirine bağlar. Mobil inşaat proje yönetimi ile şantiyedeki herkese günlük proje yürütme araçlarını kullanırken, tüm proje planı göz önünde bulundurulur.
Bir şantiyedeki inşaat yönetim araçları tamamen pratik ve hızlı olmalıdır. O-MEGA Mobil Şantiye Yönetimi kağıt, Excel ve Outlook gibi geleneksel çalışma araçlarından çok daha hızlı, pratik ve kontrollüdür. Bu sayede projelerinize kontrol ve şeffaflık sağlar. Hızlı bir şekilde görevler oluşturarak atamalar yapar, ardından saniyeler içinde dosya ve fotoğraf paylaşmaya başlayabilirsiniz.
Mobil şantiye yönetimi yazılımı, nerede olursanız olun kolayca iş atamanıza olanak tanır. Her bir iş parçasına öncelik, kategori, son tarih ve atanan ayarlayabilirsiniz, böylece düzenli bir akış içinde çalışabilir, proje planlama takvimine uyabilir ve proje ilerlemelerini kolaylıkla takip ederek projelerinize olması gerektiği gibi yön verebilirsiniz.
Bir operasyonunun her bölümünde mobil şantiye ve proje yönetiminden nasıl faydalanabilirsiniz.
Saha Personeli Ve Operatörler İçin:
Depo ve Sevk Görevlileri, İş makineleri Personeli Için:
İdari Personel İçin:
Yöneticiler Ve Patronlar İçin:
O-MEGA entegre mobil şantiye yönetim sistemi ile artan verimlilik ve düşük işletme maliyetleri elde edebilirsiniz. Firmanızı nasıl yöneteceğinizi modernize etmek için ne kadar uzun süre beklerseniz, sektörünüz içinde rekabetçi bir dezavantajınız olacaktır.