(Buttim) E Blok No : 1290 Kat :1
Osmangazi/Bursa
Pazartesi- Cuma 8.30 - 18.30
Çalışma Saatleri

Mobil Şantiye Ve Proje Yönetiminin Avantajları İle Her Departmana Ulaşın

Mobil Şantiye Ve Proje Yönetiminin Avantajları İle Her Departmana Ulaşın

  • Yayınlayan: Omega Pro
  • Kategori: Genel, Haberler, İnşaat, Makaleler, Omega, Omega Modüller, Şantiye

Mobil şantiye yönetimi, projelerinizi akıllı telefon ya da tabletinizle yönetmenize ve izlemenize olanak tanıyan güvenli bir araçtır.

O-MEGA’ nın mobil şantiye yönetimi yazılımı, saha ve ofis ekiplerini birbirine bağlar. Mobil inşaat proje yönetimi ile şantiyedeki herkese günlük proje yürütme araçlarını kullanırken, tüm proje planı göz önünde bulundurulur.

Bir şantiyedeki inşaat yönetim araçları tamamen pratik ve hızlı olmalıdır. O-MEGA Mobil Şantiye Yönetimi kağıt, Excel ve Outlook gibi geleneksel çalışma araçlarından çok daha hızlı, pratik ve kontrollüdür. Bu sayede projelerinize kontrol ve şeffaflık sağlar. Hızlı bir şekilde görevler oluşturarak atamalar yapar, ardından saniyeler içinde dosya ve fotoğraf paylaşmaya başlayabilirsiniz.

Mobil şantiye yönetimi yazılımı, nerede olursanız olun kolayca iş atamanıza olanak tanır. Her bir iş parçasına öncelik, kategori, son tarih ve atanan ayarlayabilirsiniz, böylece düzenli bir akış içinde çalışabilir, proje planlama takvimine uyabilir ve proje ilerlemelerini kolaylıkla takip ederek projelerinize olması gerektiği gibi yön verebilirsiniz.

Bir operasyonunun her bölümünde mobil şantiye ve proje yönetiminden nasıl faydalanabilirsiniz.

Saha Personeli Ve Operatörler İçin:

  • Şantiyelerdeki kağıtları ortadan kaldırın
  • Saha personeline tüm iş ayrıntılarını verirken, sahadan pratik ve hızlı bir şekilde bilgi toplayın
  • İş güvenliği prosedürlerini sağlayan “Güvenlik Kontrol Listeleri yayınlayın.
  • Saha çalışanlarından ofise dönmek zorunda kalmadan çalışma saatlerini alın.
  • Şantiyede çalışanlarınız için duyurular ve bildirimler ile iletişimin sürekliliğini sağlayın.

Depo ve Sevk Görevlileri, İş makineleri Personeli Için:

  • İnsanların ve kaynakların kullanılabilirliğini her yerden, gerçek zamanlı olarak görüntüleyin
  • İşlerde anında değişiklik yapın
  • İletişimi geliştirin ve projelerinizi hızlandırın
  • Dijital iş emirlerine erişin ve her yerden malzeme envanterini izleyin

İdari Personel İçin:

  • Proje ilerlemelerini, kaynakları, bütçeleri yönetin.
  • Tekrarlanan veri girişlerini ortadan kaldırın.
  • Onay mekanizmaları ile tüm kontrolü elinizde bulundurun
  • Kritik görevleri gerçek zamanlı olarak tamamlamak için ihtiyacınız olan bilgileri edinin

Yöneticiler Ve Patronlar İçin:

  • Tablet ya da telefonunuzda bir proje veya şantiyenin durumunu kontrol edin
  • Güvenliği sağlayın ve sorumluluğu azaltın.
  • Gün boyunca her yerden tüm çalışanlarınızı ve kaynaklarınızı takip edin.
  • Gelecekteki iş kararlarınızı belirlemek için operasyonlarınız hakkında daha anlamlı veriler elde edin.
  • Geleceğe dönük kaynak ve proje planları yapın
  • Yatırım maliyetinizi ilk birkaç ayda geri alın ve zaman geçtikçe getirilerinizi büyütmeye devam edin.

 

O-MEGA entegre mobil şantiye yönetim sistemi ile artan verimlilik ve düşük işletme maliyetleri elde edebilirsiniz. Firmanızı nasıl yöneteceğinizi modernize etmek için ne kadar uzun süre beklerseniz, sektörünüz içinde rekabetçi bir dezavantajınız olacaktır.

Yazar: Omega Pro
Translate »