(Buttim) E Blok No : 1290 Kat :1
Osmangazi/Bursa
Pazartesi- Cuma 8.30 - 18.30
Çalışma Saatleri

Talep Yönetimi, işletme içi ihtiyaç duyulan malzemelerin ihtiyaç miktarları, ne zaman gerektiği, ne şekilde karşılanacağı ve nerde kullanılacağı gibi bilgiler doğrultusunda ilgili birimlere kolaylıkla iletilmesini sağlar. Sistem sayesinde onaylanan talepleri temin etmek için satınalma süreçleri başlatılır.

  • Kullanıcılar bir ürün veya hizmet alımı için Satınalma Talep Formu doldururlar ve onaya gönderirler.
  • Talebi işlemlerinde alternatif malzemelerden seçim yapılabilir.
  • Talep formları sistemde belirlenen yetkililerce onaylanır.
  • Onay işlemleri tamamlanınca talep eden kişiye ve satınalma yetkilisine bildirim yapılır.
  • Talep edilen ürünlerin kodları ve alternatif ürünleri. İsteğe bağlı olarak temin edilecek alternatif tedarikçiler. Tedarikçilerin bilinen fiyat aralıkları. Ürünün temin edilmesi gereken hedef tarih ve ürün özellikleri ile ilgili detaylı açıklamalara sistemden kolayca ulaşılır.
  • Talep edilen ürünlerin resimlerini, teknik detaylarını, şemalarını, planlarını, internet adresini veya detay bilgilerini içeren doküman ve ilişkili adreslerini tanımlama olanağı vardır. Bu sayede, talebi onaylayacak veya satınalma işlemini yapacak kişilerin en doğru şekilde bilgilendirilmesi sağlanır.
  • Stok kodu bilinmeyen veya ilk kez alınacak ürünlerin stok kodu olmaksızın tanımlanabilmesi mümkündür.
  • Oluşturulan talep fişlerinin ve içerdikleri ürünlerin hiyerarşik olarak onaylanabilmesi sağlanır.
Translate »